воскресенье, 21 апреля 2013 г.

Рефлексія. Модуль 11

В останньому модулі ми, нарешті, поділилися один з одним напрацьованими проектами. 
Підсумок: навчилися створювати блоги, публікації, презентації, оформлювати вікі сторінку, розроблювати критерії оцінювання проектів, запитання до проекту. Використання ІКТ-технологій є невід'ємною складовою сучасного вчителя. Метод проектів - це великий крок вперед у навчанні. Сподіваюсь, що він допоможе мені підвищити зацікавленість моїх учнів до навчання, покращити їх результати. Окремо висловлюю подяку нашому тренеру - Медведєвій Світлані Валеріївні, без допомоги якої ми б не змогли так ефективно освоїти методику створення проектів за новою версією Intel. 

Рефлексія. Модуль 10

В цьому модулі ми з'ясували роль фасилітатора у навчальному процесі. Переконалися, що велику роль відіграє правильна постановка запитань. У майбутньому це забезпечує ефективний процес навчання.  

Рефлексія. Модуль 9

Працюючи в даному модулі, зробив для себе висновок, що учні самі можуть вибудовувати процес навчання. Необхідним елементом має бути диференційований підхід до навчання. Знайшов відповідь на ключове запитання тренінгу, а саме: "Як ефективно можна використовувати ІКТ для підтримки оцінювання навчальних досягнень учнів?". 

Рефлексія. Модуль 8

Обговорили в малих групах питання педради: безпека роботи в Інтернеті, особистісно-орієнтований підхід у використанні методу проектів. Опрацювали стратегію, методи та інструменти оцінювання. Розробив критерії оцінювання необхідних складових проекту (публікації, презентації, блогу, сайту). Використовували метод взаємонавчання, демонструючи один одному свої результати, допомогали колегам під час виникнення труднощів. Метод є дійсно досить ефективним та приносить результати. 

вторник, 16 апреля 2013 г.

Рефлексія. Модуль 7

Опрацювавши модуль 7, з'ясував, як можна використовувати Інтернет при створенні проекту, переглянув приклади учнівських презентацій, спланував приклад учнівської роботи, створив власний приклад учнівської презентації, ще раз переглянув навички 21-го століття

Рефлексія. Модуль 6

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів. Я визначив для себе переваги та недоліки роботи в Інтернеті як для дітей, так і для дорослих, вдосконалив навички роботи в блозі, продовжив роботу над запитаннями до проекту. 

воскресенье, 14 апреля 2013 г.

Рефлексія. Модуль 5

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів. Я навчився, як здійснювати пошук потрібних ресурсів в Інтернеті та оцінювати їх. Модуль є дуже важливим, адже використання Інтернету є на сьогоднішній день необхідною складовою для створення не тільки проектів, презентацій та публікацій до них, але й в цілому для процесу навчання як учнів. так і вчителя.